5.00
(1 امتیاز)

آموزش آشنایی با بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ Digital Marketing

توسط رضا دسته بندی ها: مجموعه آموزشی
لیست علاقه‌مندی‌ها اشتراک گذاری
اشتراک گذاری محصول
لینک صفحه
در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

درباره دوره

بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ (Digital Marketing) چیست؟ 

به کلیه فعالیت‌ها و استراتژی‌های بازاریابی از طریق کانال‌های دیجیتال و آنلاین مانند ابزارها و تکنیک‌های مبتنی بر اینترنت، وب سایت‌ها، رسانه‌های اجتماعی، ایمیل‌مارکتینگ و سایر روش‌های دیجیتال، بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ (Digital Marketing) می‌گوییم. هدف اصلی بازاریابی دیجیتال ارتباط برقرار کردن با مخاطبان و در نتیجه جذب مشتریان و افزایش فروش است.

اهمیت یادگیری آشنایی با بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ (Digital Marketing) چیست؟ 

بر همگان ثابت شده است کسب‌وکاری را می‌توان موفق دانست که به بازاریابی اهمیت داده و بر روی آن سرمایه‌گذاری کند. با بازاریابی و معرفی محصول به مشتریان، میزان فروش محصول افزایش پیدا کرده و کسب‌وکار، درآمد بیشتری خواهد داشت و در نتیجه، محصولات جدیدتر و به‌روزتر ارائه خواهد شد.

بازاریابی در دو دسته سنتی و دیجیتال قرار می‌گیرد که در روش سنتی، بازاریابی از طریق روزنامه‌ها و یا تماس تلفنی است و بازاریابی دیجیتال شامل استفاده از ابزارهای دیجیتال می‌شود. بازاریابی دیجیتال را می‌توان نسل جدید بازاریابی دانست که با پیشرفت تکنولوژی و گسترش استفاده از رسانه‌های ارتباط جمعی شکل گرفته و تأثیر بسزایی در فروش و موفقیت شرکت‌های مختلف داشته است. در این روش از بازاریابی، از تمامی ظرفیت‌ها و کانال‌های موجود در دنیای دیجیتال برای معرفی محصولات به مشتریان استفاده می‌شود تا بتوان فروش محصول را افزایش داد. بازاریابی دیجیتال نیز مانند بازاریابی سنتی، روش‌های مختلفی را دارد که شامل روش‌های تبلیغات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری می‌شود. از جمله روش‌های بازاریابی می‌توان به رایانه‌ها، موبایل‌ها، شبکه‌های اجتماعی، وب‌سایت‌ها، ایمیل‌ها و… اشاره کرد.

از مزایای بازاریابی دیجیتال می‌توان به این مورد اشاره کرد که با پیشرفت روزافزون تکنولوژی، روز به روز به تعداد کاربران دنیای تکنولوژی اضافه شده و همیشه مشتری جدیدی برای معرفی و تبلیغ محصول وجود دارد. همچنین، همیشه راه‌ها و فناوری‌های جدیدتری ارائه می‌شوند که از طریق آن‌ها می‌توان به بازاریابی و معرفی محصولات پرداخت.

در این فرادرس چه چیزی یاد می‌گیریم؟ 

در این دوره، ما با اصول بازاریابی دیجیتال آشنا شده و روش‌های مختلف بازاریابی دیجیتال را فرا خواهیم گرفت.

سرفصل‌ها
  • درس یکم: آشنایی با بازاریابی دیجیتال
    • بازاریابی دیجیتال چیست؟
    • اهمیت بازاریابی دیجیتال
    • مزایای استفاده از بازاریابی دیجیتال
    • آشنایی با کانال های بازاریابی دیجیتال
    • آشنایی با عناصر تشکیل دهنده بازاریابی دیجیتال
  • درس دوم: استراتژی بازاریابی دیجیتال
    • آشنایی با استراتژی های تبلیغات
    • استراتژی تجاری
    • استراتژی برند
    • استراتژی بازاریابی
  • درس سوم: آشنایی با الزامات دیجیتال مارکتینگ
    • تأثیر وب سایت در بازاریابی دیجیتال
    • انتخاب دامنه
    • آشنایی با روش های راه اندازی سایت
    • تأثیر واکنش گرا بودن وب سایت
    • انتخاب آمارگیر
  • درس چهارم: اهمیت آمارگیر
    • اهمیت استفاده از آمارگیر
    • نحوه استفاده از پارامترهای ردگیری
    • اهمیت تعریف هدف
  • درس پنجم: بهینه سازی موتورهای جستجو
    • نحوه عملکرد سئو (SEO)
    • آشنایی با سرویس گوگل ترندز (Google Trends)
    • آشنایی با سئو On Page و Off Page
  • درس ششم: تبلیغات دیجیتال و روش ها
    • آشنایی با روش های تبلیغات
    • آشنایی با تبلیغات همسان و هوشمند
    • آشنایی با کمپین تبلیغات
    • تعریف CTA یا دعوت به فعالیت
    • آشنایی با Landing Page و اصول طراحی
  • درس هفتم: آشنایی با روش های بازاریابی
    • بازاریابی شبکه های اجتماعی
    • بازاریابی ویدئو
    • بازاریابی ایمیلی
    • بازاریابی محتوا
    • بازاریابی موبایل
نمایش بیشتر

چه چیزی یاد خواهید گرفت؟

  • آشنایی با بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ
  • ساده و روان

محتوای دوره

۱. مقدمه ای بر بازاریابی دیجیتال

۲. استراتژی بازاریابی دیجیتال

۳. آشنایی با الزامات دیجیتال مارکتینگ

۴. اهمیت آمارگیر

۵. بهینه‌ سازی موتورهای جستجو

۶. تبلیغات دیجیتال و روش‌ ها

۷. آشنایی با روش‌ های بازاریابی

رتبه بندی و نظرات دانشجویان

هنوز بررسی نشده است
هنوز بررسی نشده است